Livrare si retur


Orice comanda pe acest magazin online trebuie confirmata telefonic de catre client la numerele afisate la sectiunea Contact, unde obtineti si date actualizate despre disponibilitate, termene si costuri de livrare.

Produsele comandate, in functie de suma lor, pot fi livrate gratuit sau cu costuri.

Costurile de expeditie a produselor adaugate in cos variaza in functie de produs – masa acestuia si localitatea de destinatie.La produsele care necesita ambalaj special – structura din lemn pentru mentinerea integritatii – pot aparea costuri suplimentare.Exceptie fac produsele cu mentiunea „Transport gratuit”.

La produsele masive sau care nu se afla in stoc se percepe un avans de minim 30%.

La o comanda din produse aflate pe stoc si produse la comanda, care se livreaza in transe in functie de producator, avansul ramane pentru ultimul transport, restul se plateste la livrare.

La produsele cu specificatia „la comanda”, „stoc furnizor” sau comanda speciala – colorate, modificate, plata partiala sau integrala se face anticipat livrarii si cu acceptul imposibilitatii de retur, exceptie facand cazurile de semnalare a unor defecte de fabricatie sau neconcordante de forma, dimensiuni, material.

La livrare nu acceptati colete incomplete, deteriorate sau promisiuni de rezolvare din partea curierului.O faceti pe raspunderea dvs.

Coletele cu continut fragil sunt expediate cu valoare asigurata, de obicei in ambalaj suplimentat cu polistiren sau chiar structura din lemn – obiectele masive.Daca se constata deteriorari ale acestora clientul trebuie sa solicite curierului redactarea unui proces verbal si sa fotografieze coletul inainte si dupa desfacere.Odata intrata in posesia acestora firma noastra va inlocui produsul sau va returna banii clientului.

Coletele se verifica LA LIVRARE.

Produsele de stoc comandate de catre persoane fizice pot fi returnate in termen de 14 zile in urmatoarele conditii:

Daca nu corespund specificatiilor din descriere, au defecte de fabricatie sau orice alt motiv care inculpa furnizorul Alarzo NA, transportul de retur este suportat de catre acesta.Pentru orice alte motive  clientul va suporta aceste cheltuieli, plus scaderea cheltuielilor de livrare daca acestea au fost suportate de catre furnizor.In ambele cazuri transportul se face cu verificarea coletului ! 

La retur, coletul trebuie sa fie in ambalajul original cu toate accesoriile intacte, sau, daca vanzatorul accepta, sa fie returnat cu conditia ca din suma rambursata sa fie retrasa suma cheltuita pentru readucerea ambalajului produsului la starea initiala.

 La produsele comandate special, cu statusul „la comanda” sau a celor la care s-a solicitat modificarea lor – perforare, taiere, vopsire, clientul trebuie sa se informeze temeinic asupra detaliilor acestora si sa accepte conditia  de imposibilitate de retur decat in cazul defectiunilor de fabricatie sau a neconformitatii detaliilor din descriere  

RETUR

  • Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice, incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.Bunurile se pot returna, in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind serviciile standard prin curier, iar furnizorul va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OU 34/2014 (exemplu: capace de wc, perii de wc si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igiena)
  • Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau urme evidente de utilizare, etc. vor fi evaluate din punct de vedere al costurilor necesare aducerii produsului la starea initiala, urmand ca sa fie rambursata clientului numai diferenta dintre pretul platit si costul de aducere la starea initiala, amintit mai sus
  • Produsele aduse la comanda, care nu sunt in stocul furnizorului, sau executate dupa specificatiile clientului, produsele distinct personalizate, produsele importate conform specificatiilor clientului, precum si articolele speciale comandate furnizorului nu se returneaza.
  • Prezenta facilitate se aplica doar persoanelor fizice, conform legii.

Prin bifarea casutei  Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții sitului web„ se accepta conditiile de mai sus.

Scroll to Top

Informare

În perioada ZZ.LL – ZZ.LL vom fi în concediu iar comenzile nu vor fi procesate.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă așteptăm dupa data de ZZ.LL.AAAA